Διαδραστικό Σεμινάριο Digital Marketing
Τι είναι;
Το σεμινάριο Digital Marketing, καλύπτει ένα μεγάλο εύρος πληροφοριών που ενδείκνυται για την δημιουργία και την εφαρμογή ενός σύγχρονου Digital Marketing Plan.
Τι περιλαμβάνει;
Μαθαίνουμε στην πράξη πώς να χρησιμοποιούμε τα Social Media ως εργαλεία διαφήμισης και προώθησης υπηρεσιών-προϊόντων. Επίσης αναλύουμε βήμα-βήμα το στήσιμο των απαραίτητων διαφημιστικών ενεργειών (campaigns) στην Google και στα Facebook-Instagram.
Σε ποιους απευθύνεται;
Το σεμινάριο απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να εργαστεί στον κλάδο του Digital Marketing ή να εξοικειωθεί με το αντικείμενο για να προσφέρει τις υπηρεσίες του ως υπάλληλος ή ελεύθερος επαγγελματίας.
Ποιο είναι το όφελος;
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναλάβουν δικά τους projects που σχετίζονται με την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών αλλά και με τον τομέα Digital Marketing Consulting.
Αναλυτικότερα οι 3 βασικές ενότητες:
1. Google Ads
• Δημιουργία και βελτιστοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας στα Search Network / Display Network.
• Εξάσκηση στην τοποθέτηση-αντιστοίχιση λέξεων-κλειδιών
• Aποτελεσματική διαχείριση-τοποθέτηση Budget / CPC cost-per-click.
• Google Analytics: Διασύνδεση της διαφημιστικής καμπάνιας με την πλατφόρμα Google Analytics, Αξιολόγηση & Ανάλυση των Metrics, Δημιουργία Reports.
• Έρευνα Αγοράς-Προσαρμογή Διαφημιστικής Καμπάνιας ανά αντικείμενο.
2. Digital Marketing : Στρατηγικές / Τακτικές / Τάσεις, Αύξηση του Brand Awareness
• Πρακτικές White Hat SEO: Βελτίωση κειμένου ιστοσελίδας, Τεχνικές και τακτικές που εστιάζουν στο ανθρώπινο κοινό, Σύνταξη περιεχομένου που προορίζεται για τους αναγνώστες, Διασύνδεση με τα Social Media.
• Τεχνικές Copywriting, Content Writing και Content Editing, στα Social Media και στα websites.
• Η έννοια των Social Media και η σύνδεση με το Brand, οφέλη-ευκαιρίες-απειλές.
• Τακτικές χτισίματος του Brand-Name στα Social Media.
• Rebranding vs Repositioning και η σύνδεσή τους με τα Social Media.
• Digital PR, Influencer Marketing, Δημόσιες Σχέσεις μέσα από τα Κοινωνικά Δίκτυα.
3. Social Media Marketing, Εργαλεία Προώθησης-Διαφήμισης
• Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube, Twitter, Pinterest.
• Δημιουργία και Διαχείριση Επαγγελματικής Σελίδας, Τακτικές-Εργαλεία Προώθησης, Στήσιμο & Βελτιστοποίηση Διαφημιστικής Καμπάνιας.
• Ανάλυση Διαφημιστικής προσέγγισης: Διαφήμιση με μεγάλο budget, Προώθηση με περιορισμένο budget, Προώθηση & Διαφήμιση Χωρίς budget.
• Social Media Management: Διαχείριση πολλαπλών λογαριασμών, Στοχευμένα «ποσταρίσματα», Βελτιστοποίηση περιεχομένου, Χτίσιμο κοινότητας, Διαχείριση-Αξιοποίηση κοινού.
• Analytics: Ανάγνωση αποτελεσμάτων, Ανάλυση-Αξιολόγηση των Metrics, Δημιουργία Αναφορών-Reports.
Πληροφορίες Συμμετοχής:
Διάρκεια: 6 ώρες
Παροχές Σεμιναρίου
Μετά το πέρας του σεμιναρίου θα σας δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής και link με τα αρχεία των διαφανειών σε .pdf και λοιπά χρήσιμα με το αντικείμενο ηλεκτρονικά εγχειρίδια. Δωρεάν υποστήριξη μέσω επεξηγηματικών πληροφοριών πάνω σε θέματα του σεμιναρίου